Hoe Bridgestone haar medewerkers in het Olympisch partnership betrekt

Deze interne activatie van het Olympische Partnership belichaamt de perfecte mix van sponsoring, corporate wellbeing & CSR.

Bridgestone is sinds 2014 een van de topsponsers van het IOC (International Olympic Committee). Om dit partnership zo goed mogelijk te benutten, activeert de bandenfabrikant dit zowel extern als intern. Extern doet het dat onder meer met de 'Chase Your Dream, No Matter What' campagne, waarbij de belangrijkste boodschap is dat je - ondanks alle tegenslagen en weerstanden - er toch in kan slagen je dromen te realiseren. 

Daarnaast wil Bridgestone met een activatiecampagne ook haar eigen medewerkers mee in het Olympische verhaal betrekken en tegelijk hun gezondheid verbeteren. Bovendien linkt Bridgestone dit sterk aan haar globale CSR strategie 'Our Way to Serve'

Bridgetstone wil niet alleen haar medewerkers aan het bewegen krijgen, maar ook anderen helpen hun uitdagingen te overwinnen. Voor elke kilometer die verzameld wordt, schenkt Bridgestone een bijdrage aan lokale goede doelen die zich inzetten voor kankerpreventie. lorem

Share on Facebook
Top